Sunday 31 July 2016

Rumah Terbuka Aidilfitri Klezcar 2016

RUMAH TERBUKA AIDILFITRI KLEZCAR 2016 

Pada 30hb Julai 2016, telah berlangsungnya majlis Rumah Terbuka Aidilfitri 2016 bersama Klezcar. majlis telah diadakan di Dewan Jenjarom MBSA seksyen 11, Shah Alam. majlis tersebut diadakan bagi meraikan kesemua pelanggan - pelanggan setia klezcar di seluruh Malaysia. 




Majlis ini juga di meriahkan lagi dengan tetamu undangan yang istimewa iaitu pendakwah bebas Kapten Mohd Asri Khalid dan beliau menyampaikan ceramah berkenaan isu di Syria. 


Kehadiran tetamu yang begitu ramai memeriahkan lagi majlis kami, dan 10 ekor kambing golek telah selamat di korban kan pada malam ini. Alhamdulilah.... semuanya habis licin. 


Majlis ini juga dimeriahkan dengan hadiah cabutan bertuah buat tetamu yang hadir. Kepada yang bertuah, tahniah kami ucapkan buat anda. 


Cabutan bertuah kepada pelanggan kami yang bertuah, telah berjaya mendapat sebiji motorsikal Demak. Tahniah.... kepada yang kurang bertuah... teruskan kesetiaan anda bersama klezcar,banyak lagi perkara2 menarik yang akan menyusul pada masa akan datang. 

Akhir kata, Alhamdulillah... majlis berjalan lancar dan Insyaallah... tahun depan kami cuba buat majlis yang lebih baik dari tahun ini. 

No comments:

Post a Comment